Відбулася перша зустріч в рамках проєкту «Transnational Academic Conversations»
Співпраця ТНМУ і Університету МакЮена (Канада) триває понад 10 років і розвивається за різними напрямками. Одним з перспективних проєктів розпочато в 2024 році цикл зустрічей викладачів освітніх закладів «Transnational Academic Conversations», в яких широко задіяні співробітники нашого університету, викладачі кафедри вищої медсестринської освіти, догляду за хворими та клінічної імунології.
Перша зустріч цьогорічного циклу проєкту для обговорення питань педагогічних підходів у медсестринській освіті відбулася 13 березня 2025 року. Учасників привітали модератори проекту – директор ННІ медсестринства ТНМУ Світлана Даньчак і доцент Університету МакЮена Елізабет Бургес-Пінто (Elizabeth Burgess-Pinto).
До зустрічі доєдналися запрошені учасники з України та з-за кордону:
– Катерина Комар, керівник ДУ «Центр розвитку медсестринства МОЗ України»,
– Лариса Гайдук, директор Українського центру ресурсів та розвитку (Ukrainian Resource and Development Centre) Університету МакЮена.
– Ліса МакКендрік-Калдер (Lisa McKendrick-Calder), Морган Вадамс (Morgan Wadams), Мері Асіріфі (Mary Asirifi) і Бісі Ойєлана (Bisi Oyelana), Університет МакЮена.
– Пол Магон (Paul Mahon) і Джоанне Петерс (Joanne Peters), факультет медсестринства та акушерства, Королівський коледж хірургів в Ірландії.
– Айван МакГлен (Ivan McGlen), Університет Кіла, Школа медсестринства та акушерства, Великобританія.
Учасники зустрічі з Канади, Ірландії та Великобританії презентували педагогічні підходи, методики та інструменти, які вони застосовують для забезпечення високої якості навчання в своїх університетах в загальному, а також поділилися особистим досвідом із забезпечення зацікавлення студентів під час занять. Також звернули увагу на позитивні і негативні аспекти запровадження дистанційного компоненту навчання у період після пандемії COVID-19. Співробітники ТНМУ зосередили свої доповіді на особливостях педагогічних методик, які вони застосовують при викладанні в умовах військового стану, зосереджених як на забезпеченні мотивації студентів до навчання, так і на попередженні професійного вигорання співробітників та взаємній психологічній підтримці.
Інформацію і світлини надали Світлана Даньчак, Людмила Мазур.