Меню Закрити

Кафедра дитячих хвороб з дитячою хірургією організувала олімпіаду з педіатрії та медичної генетики

Цей щорічний захід завжди є важливою подією для студентів медичного факультету, яка сприяє розвитку клінічного мислення, перевірки теоретичних знань та підготовки до майбутньої професійної діяльності. Захід організовується кафедрою з метою оцінки рівня підготовленості студентів до роботи з дітьми, а також для заохочення до глибшого вивчення медичних дисциплін.

Цьогоріч 25 студентів взяли участь у олімпіаді: 15 студентів з педіатрії та 10 з медичної генетики.

Членами журі олімпіади були досвідчені фахівці у галузі педіатрії, викладачів кафедри, які є практикуючими лікарями; кожен із них має значний досвід у медичній практиці та викладанні, що дозволяє об’єктивно оцінювати знання та навички студентів і є важливим фактором для визначення найкращих учасників олімпіади.

Журі очолила в.о. зав. кафедрою – доцент Воронцова Т.О. Члени журі: доцент Никитюк С.О., доцент Гаріян Т.В. та доцент Ярема Н.М.

Завдання були дуже сучасними та стосувалися надання педіатричної допомоги в умовах війни, виявляли знання актуальних протоколів та підходів до діагностики та лікування різноманітної патології та таких галузей: дитячої кардіології, дитячої пульмонології, дитячої ендокринології, дитячої інфекції, дитячої нефрології, гастроентерології та невідкладних станів.

Клінічні задачі були створені доц. Гаріян Т.В. та викладачами кафедри.

Призові місця на Олімпіаді з «Педіатрії» у різних номінаціях посіли:

1 місце: Леонтьєва Ю. (ММ-607), Ловінська О. (ММ-515), Крулик Н. (ММ-573), Самборська А. (ММ-412), Мельник Т. (ММ-412), Лучишин Н. (ММ-508).

2 місце: Дишко У. (ММ-619), Савчук С. (ММ-514), Крайник М. (ММ-573), Іскра О. (ММ-516), Кальченя Ю. (ММ-408), Козюк М. (ММ-413).

3 місце: Федишин Л. (ММ-618), Федорченко В. (ММ-412), Наумчук К. (ММ-412).

Клінічні завдання з медичної генетики підготувала доц. Ярема Н.М.

Призові місця на олімпіаді з «Медичної генетики» посіли:

1 місце: Леонтьєва Ю. (ММ-607), Самборська А. (ММ-412), Крулик Н. (ММ-573).

2 місце: Наумчук К. (ММ-412), Дишко У. (ММ-619), Кальченя Ю. (ММ-408), Іскра О. (ММ-516).

3 місце: Федишин Л. (ММ-618), Крайник М. (ММ-573), Савчук С. (ММ-514).

Вирішення ситуаційних завдань дало студентам можливість продемонструвати свої знання, навички та готовність до роботи в умовах реальної клінічної практики. Олімпіада з педіатрії є чудовою можливістю для студентів взаємодіяти з досвідченими викладачами-практикуючими лікарями, що дає змогу глибше зрозуміти важливість цієї спеціалізації та сприяє розвитку медичних знань і практичних навичок.

Переможці олімпіади отримали дипломи, що є важливою мотивацією для подальшого навчання.

Олімпіада проведена на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією є важливою складовою навчального процесу для студентів медичних факультетів, оскільки вона має кілька значущих аспектів, які сприяють розвитку як особистості студента, так і його професійних навичок.

Поглиблення знань та практичних навичок. Олімпіада дає студентам можливість застосувати теоретичні знання на практиці, глибше вивчити основи педіатрії, діагностику та лікування захворювань у дітей. Завдання олімпіади часто охоплюють широкий спектр тем, що дозволяє студентам покращити свої знання в різних напрямках педіатрії.

Мотивація до самостійного навчання. Участь у такій олімпіаді стимулює студентів до глибшого вивчення матеріалу, розвитку критичного мислення та вирішення складних клінічних випадків. Це дає змогу не тільки покращити свої професійні навички, але й сприяє розвитку самостійності в навчанні.

Розвиток клінічного мислення. Олімпіада зазвичай вимагає від студентів здатності швидко та точно приймати рішення у складних клінічних ситуаціях. Це важлива навичка для майбутніх лікарів, оскільки швидка та правильна діагностика й вибір лікування можуть зберегти життя пацієнта.

Підвищення рівня конкурентоспроможності. Участь у престижних олімпіадах може стати важливим етапом на шляху до кар’єрного росту. Показавши високі результати в олімпіадах, студенти можуть здобути додаткові бонуси.

Пошук однодумців та професійних зв’язків. Олімпіада є платформою для знайомства з іншими талановитими студентами, а також можливістю обміну досвідом з викладачами та професіоналами галузі. Це може допомогти студентам розширити свої професійні контакти та знайти можливості для майбутньої наукової або практичної діяльності.

Підвищення впевненості в собі. Участь у такому заході дозволяє студентам отримати реальну оцінку своїх знань та навичок, що може значно підвищити їх впевненість у власних силах і підготувати до реальної роботи в клініці.

Інформацію підготувала Тетяна Гаріян.