Освітньо-професійна програма Фізична терапія
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (магістр) (2017 р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (магістр) (2020 р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (магістр) (2021 р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (магістр) (2022 р.)
Навчальний план ОПП Фізична терапія, спеціальності 227 Терапія та реабілітація
Навчальний план ОПП Фізична терапія, спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2017 р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2019р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2020 р.)
- Навчальний план
- Рецензії на освітню програму
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2021 р.)
- Навчальний план
- Рецензії на освітню програму
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2022 р.)
Освітньо-професійна програма Фізична терапія (бакалавр) (2023 р.)
«Освіта – найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно не потрібна.»
Р. Кіплінг
«Велич людини в її здатності мислити.»
Б. Паскаль
Гарант освітньо-професійної програми «Фізична терапія» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальність 227 Фізична терапія, ерготерапія, спеціалізація 227.1 Фізична терапія PhD Завіднюк Юрій Вікторович
zavidnyukyv@tdmu.edu.ua
Завіднюк Юрій Вікторович, як гарант ОПП забезпечує постійний моніторинг освітньої програми, імплементацію рекомендацій зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів у освітній процес, адаптацію підготовки фахівців фізичної терапії до сучасних вимог ринку праці реабілітаційної галузі. Програма підготовки магістра фізичної терапії формує висококваліфікованого, конкурентоспроможного, інтегрованого в європейський та світовий науково-освітній простір фахівця з фізичної терапії із клінічним мисленням та інноваційними підходами до надання реабілітаційних послуг, здатного до самостійного прийняття рішень. Особлива увага приділяється клінічному навчанню, котре проводяться у спеціалізованих підрозділах із залученням клінічних супервізорів – практикуючих фізичних терапевтів. Професійна підготовка на клінічних базах враховує специфіку кожної дисципліни та, з метою засвоєння фахових компетенцій, передбачає застосуванням відповідного реабілітаційного обладнання та безпосередню роботу з пацієнтом/клієнтом.
«Асистент фізичного терапевта в умовах сьогодення – це місток між наукою про рух і відновленням якості життя пацієнта/клієнта. В епоху воєнних викликів та зростаючої потреби в реабілітації, ця професія стає не лише технічною, а й гуманною місією – допомагати людям повертатися до активного життя, долати біль і відновлювати віру в себе. Компетентність, емпатія та відданість – головні принципи, що визначають справжнього фахівця в цій сфері».
Анастасія Бай
Бай Анастасія Василівна, як гарант вдосконалює ОПП шляхом регулярного аналізу зворотного зв’язку від зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів, оцінки перспективи працевлаштування випускників, їхньої здатності конкурувати на ринку праці реабілітаційної галузі, а також професійних та особистісних компетентностей, що формуються в рамках програми. Зважаючи на відгуки здобувачів вищої освіти, здійснюється адаптація навчальних дисциплін, щоб вони не лише відповідали програмним результатам навчання, але й сприяли створенню підтримуючого, динамічного освітнього середовища, а також підвищенню конкурентоспроможності. Вдосконалення освітньо-професійної програми підтримує її актуальність і якість у відповідності до сучасних викликів суспільства.
Метою ОПП є підготовка висококваліфікованого та конкурентоспроможного асистента фізичного терапевта, який здатний: діяти на основі етичних міркувань, принципів і цінностей асистента фізичного терапевта; здатність до пошуку та отримання надійної, достовірної та науково обґрунтованої інформації, необхідної для професійної діяльності асистента фізичного терапевта, з різних джерел, в тому числі з використанням інформаційних і комунікаційних технологій; виконувати поставлені завдання під керівництвом фізичного терапевта, зокрема виконувати програму фізичної терапії; застосовувати у професійній діяльності законодавчі, нормативно-правові акти України, міжнародні та інші документи, що стосуються організації надання послуг з фізичної терапії; проводити спостереження, опитування, тестування та вимірювання на виявлення рухових порушень у пацієнтів різних вікових та нозологічних груп під керівництвом фізичного терапевта; взаємодіяти із членами мультидисциплінарної та інших команд з питань фізичної терапії осіб з руховими порушеннями в межах своєї компетентності під керівництвом фізичного терапевта; визначати рівень функціонування особи з руховими порушеннями, використовуючи біопсихосоціальний підхід розуміння здоров’я людини; приймати участь у освітній, просвітницькій діяльності з питань фізичної терапії; надавати консультації з питань фізичної терапії в межах своєї компетентності особам з руховими порушеннями, їхнім родичам, опікунам/законним представникам та особам, що доглядають.
Гарант освітньо-професійної програми «Фізична терапія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 227 «Фізична терапія, ерготерапія», 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація 227.01 Фізична терапія
к.б.н., фізичний терапевт, ерготерапевт, доцент кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України, член УТЕТ.
Бай Анастасія Василівна
Контактна інформація: nastya@tdmu.edu.ua